dinsdag 16 januari 2018

Make your own magic....


Voor vandaag heb ik dit kaartje om te laten zien.
Gemaakt met de superleuke Sparkle Garden stempel van Crafter's Companion. Gestempeld met versafine op watercolouring papier van CC. Gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en de CC Waterbrush. De tekst is ook van de Sparkle garden stempelset. Als kaartbasis heb ik het mooie bedrukte Acetate gebruikt van de Flutterby Collectie.
Voor de binnenkant van de kaart heb ik de tekst mal uit de Glamour collectie gebruikt met Pearl white Centura en het paarse Luxery centura karton en de 3d embossing folder Textured Swirls gebruikt met de Gemini snij en embossing machine.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....




hugs Ria 

1 opmerking:

  1. WOW, Ria! This is gorgeous! Love that printed acetate and fabulous stitching around the beautiful stamp. Thanks so much for joining our Anything Goes Challenge at Aurora Wings. xxD

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria