zondag 7 januari 2018

Fairy door....


Gisteren mijn dt pakket weer binnen gekregen van Crafter's Companion en deze keer vond ik de leuke Fairy Collectie erin....  Voor deze kaart heb ik de set Fairy Door (CC-ST-FD) en een stempel van de set Toadstool home CC-ST-TH) gebruikt.  Eerst heb ik de achtergrond gemaakt met de Spectrum Noir Sparkle pennen en Glycerine. Daarna de stempeltjes er overheen gestempeld. En ingekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden. Omdat ik het simpel wilde houden heb ik alleen een randje om het gestempelde plaatje genaaid met mijn prikpen, liniaal, prikkussen en daarna met de hand de steekjes gemaakt. En toen gemat op het mooie Luxery Paars mirror karton.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....



hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Lovely scene here! Thanks for sharing it with us at Lil Patch of Crafty Friends!
    Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like this card because 2 of my faves are pink and purple. This is lovely. Thanks for linking this to #334 favorite colors of 3 challenge for 1st Saturday of the month at HIMCR! Becca~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So very beautiful! Hugs, Autumn (SewPaperPaint)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love how you inked the background. So glad you joined our January Challenge and would like to invite you to join us again this February at 613 Avenue Create. Have a blessed day!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria