woensdag 7 augustus 2019

Happy birthday....

Today I am showing you another card made with the Kulricke Lilien stamp. I stamped it onto an old bookpage and colored the bookpage with the Spectrum Noir Harmony Inkpads. I colored the stamp with the Spectrum Noir Colourblend pencils. The sentiment is the Happy Birthday die from Kulricke.
----------
Vandaag heb ik weer een kaartje om te laten zien met de Kulricke Lelies stempel. Ik heb deze gestempeld op een oude pagina uit een boek en deze gekleurd met de Spectrum Noir Harmony Inkt pads. Daarna heb ik de bloemen gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden. De Happy Birthday mal is ook van Kulricke.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria