maandag 17 december 2018

Make a wish....



Ik heb weer een schudkaart om te laten zien vandaag. Als eerste heb ik het dit elfje Star Dust van de Enchanted Forest collectie uitgesneden met de Gemini machine. Het papier is 12,5 x 12,5 cm.
Daarna heb ik de hoeken van het papier gekleurd met de Spectrum Noir Harmony Inktpads, Inkttool en Craftmat.

Het uitgesneden elfje heb ik bewaard en deze ook gekleurd met de Harmony Inktpads. En daarna weer in het papier geplaatst en vastgezet met plakband op de achterkant zodat het weer perfect paste.

Daarna heb ik de blauwe Embossing poeder van de Enchanted Forest collectie gebruikt en deze her en der op de buitenranden gestrooid en met de Heatgun gesmolten.

Ik heb een kaart van 14x14 cm gebruikt daar op het blauwe mirror karton van de Enchanted Forest collectie in de maat 13,5-13,5 cm Daarboven op komt dan de Glitter karton uit deze collectie in de maat 13x 13 cm. Op de achterkant van het papier met het elfje erop heb ik Acetate geplakt (mica)

Om de schudkaart te maken heb ik allerlei kleine schudspullen gebruikt zoals glitters, sequins, Cracked Ice van Imagination Crafts. je kan er zoveel in stoppen als je zelf wilt.

Ik heb het super fijne Foam Sheets gebruikt van Crafter's Companion CC-ACC-FOAMA4 om de verhoging voor de schudmaterialen te maken. Op de voorkant heb ik ook nog een tekst gebruikt maar kan even niet zo gauw terug vinden van welke set deze is. Sorry.... Als laatste heb ik nog een stukje lint en strikje op het papier vast gemaakt voor het papier op de glitter karton werdt vast geplakt.

 Een filmpje van de schudmaterialen. Want een foto laat het toch niet zo mooi zien.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...






Hugs Ria




2 opmerkingen:

  1. Nice card. Thank you for joining in our Celebrate challenge at Incy Wincy Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A wonderful creation. Thanks for sharing your work with us at Incy Wincy Designs, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria