dinsdag 18 december 2018

Happy birthday....

Ohh als eerste wil ik mijn blogpost vandaag beginnen met een flink DANK JE WEL CRAFTER'S COMPANION NL en UK voor het geweldige kerstcadeau dat ik heb gehad. Namelijk een Gemini Foil Press machine ik moest een paar daagjes wachten tot ik een A4 adapter plaat in huis had voor mijn Gemini Snij machine. Maar die is dus vanmiddag binnen gekomen en gelijk lekker zitten oefenen ermee. Zooo leuk Ik heb dus de tekst met de Foil Press en Elegant Motifs met goud folie die allebei bij de machine erbij zitten gebruikt. Ik had het kaartje dit weekend al gemaakt maar moest nog een tekst ervoor zoeken en dat kwam er maar niet van. Blijkbaar wachtte het ook op de adapter plaat hahahaha


Ik heb de Everlasting tree en de Dreamland Embossing folder gebruikt uit de Sara's Signature Enchanted Forest collectie, Echt mijn favoriete collectie van dit jaar. De embossing folder heb ik gekleurd met de Imagination Crafts waxen en de Inktool met kussentjes om het aan te brengen op mijn Spectrum Noir Craftmat.

Ik heb de Everlasting Tree gekleurd met de Spectrum Noir Alcohol en Illustrator markers. Het trollenmeisje is een digistempel van Bugaboo stamps en ook gekleurd met de Spectrum Noir alcohol markers en lichtjes bijgekleurd met de Colourblend potloden.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....
http://catchthebugblog.blogspot.com/2018/12/a-bingo-challenge-to-finish-out-bugaboo.html My bingo line is...Texture- No Designer Paper and Bugaboo Image.


hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. supermooie kaart voor de bingochallenge bij Catch the Bug!
    Groetjes
    Nancy GDT CTB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, gezellig dat je meedoet bij Penny's.
    Succes!!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun card with the cute monster girl and wonderful tree you made! Thanks for joining us this week at SImon Says Stamp Monday Challenge! Merry Christmas, Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card! Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks so very much for joining in our December Bingo at Catch the Bug! Love your project! We appreciate your support to our blog! Good Luck! Tammy DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria