maandag 4 juni 2018

Gemini Dimensionals.....


Ik was de gelukkige die hier in Nederland als eerste met de nieuwe Gemini Dimensionals mallen heeft mogen werken. Komt waarschijnlijk omdat ik een Gemini als sterrenbeeld ben hahahaha alle gekheid op een stokje. 
Dit is een nieuwe collectie mallen, stempels, embossing folders en papieren om super leuke POPUP kaarten mee te maken.  Je kan de gehele collectie hier terugvinden.... Ze zullen binnenkort ook in de Nederlandse winkels te verkrijgen zijn of je kan altijd vragen aan je winkelier of ze ze misschien willen bestellen.

 Als eerste de kaart die ik heb gemaakt met de Stoel popup mal waarmee je een gezellig huiskamertje kan maken. Leuk voor als iemand gaat verhuizen of met pensioen gaat of op kamers gaat studeren..... Ook kan je er natuurlijk andere dingen meemaken zoals ze omtoveren tot strandstoeltjes of tuinstoelen etc. Er zijn zoveel ideetjes die je ermee kan uitwerken....



De volgende kaart is die van het huisje, deze is ook erg leuk omdat je met de kleine steenstempeltjes er zelf een patroontje op kan maken en ze dan kan inkleuren met de markers of potloden. Er zit ook een supermooie set met teksten in de collectie en hele elegante mallen met allerlei swirls etc En laat ik nou gek zijn op swirly mallen hahahahaha 

De laatste kaart die ik ermee heb gemaakt is met de taart mal. En je kan dan zelf kiezen of je een 1 laags taart maakt of een 4 laags zoals ik op mijn kaart heb gedaan. Wederom heb ik bij deze de swirly mallen en een mooie tekst stempel gebruikt.  Er zit een set mallen en stempels bij waarbij je de gehele taart kan decoreren met kaarsjes, bloemen. De laagjes, de standaard etc. Erg leuk om te doen, soms wel even vogelen met hoe je het moet doen maar op de Crafter's Companion website kan je filmpjes vinden met hoe de kaarten worden gemaakt.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....
http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/2018/06/june-challenge-three-of-something.html 3 cards ;) no 3 different papers or 3 clouds on the second card 


hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. These are so fun and clever! Love the colours and patterns. Thanks for playing along with Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk, gezellig dat je meedoet bij Crafting from the Heart Challenge Blog. Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super card, thanks for sharing it with us at Crafting from the Heart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are so lovely Ria. Thanks for sharing with us at Crafty Calendar and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria