vrijdag 8 juni 2018

4 kaartjes....


Zo mijn huiswerk is klaar. Er was gevraagd of ik een paar kaartjes kon maken voor een winkelier hier op de markt die de materialen verkoopt van Crafter's Companion. Ja en daar zeg je geen nee tegen... weer even spelen met nieuwe materialen....
De toppers zijn van Hobby-Lapland en ik heb de volgende Die'sire mallen gebruikt: Floral Easel DS-CAD-FLOE, Bells are ringing DS-CADX-RIN, Victorian Christmas DS-CADX-VIC . Ook heb ik de Spectrum Noir Sparkle Pen Clear Overlay gebruikt voor accentjes op de toppers en voor de kerstbloemen heb ik de Metallic markers gebruikt.
Voelde wel raar om kant en klare toppers te gebruiken, want normaal gesproken kleur ik altijd zelf een stempel in om te gebruiken. Maar ik moet eerlijk zeggen dit gaat VEEEEEL sneller hahahahaha





Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....


hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Thanks for joining us at MAWTT and Craft Rocket too with your lovely card, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wo Ria, beautiful Beeeeautiful cards! Thank you for joining us at Crafting By Designs xx

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hello… Thanks for sharing your lovely project with ‘Moving Along with the Times Challenge Blog’; it fits perfectly with our ‘Girls Birthday challenge theme. Hope you can join us again very soon.
    Diane Louise (DT member) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige mallen heb je voor je mooie kaarten gebruikt, Ria!
    Bedankt voor het meedoen bij Craft Rocket Challenges.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria