woensdag 6 juni 2018

Enjoy...


Wat een heerlijk weer is het hier in Nederland op het moment. Maar dat weerhoudt mij er niet van om lekker te freubelen...
Ik ben vanmorgen vroeg begonnen met het maken van de achtergrond met Spectrum Noir Sparkle Pennen, Aquamarkers en Aquablend potloden. Daarna dit leuke bloem stempeltje erop gestempeld met Archival. Dit stempeltje krijg je bij de Crafter's Inspiration nr 18. Het is gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden en een witte Molotow marker. Ik had nog een mooie tekst van de Foil transfers van de Flutterby Collectie (Wild en Free)  die heb ik op het Crafter's Companion Vellum geplakt en daarna de mooie Electric Blue Folie erop gewreven.

Ik vind het zelf erg leuk geworden en weer een beetje anders voor mij....

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria