dinsdag 29 mei 2018

Let's Celebrate....


Het valt mij op dat ik het laatste half jaar steeds meer en meer kies voor andere technieken om kaarten mee te maken dan ik voorheen deed. Voorheen kleurde ik het liefste stempels in  (Ching Chou Kuik en andere fantasy gerelateerde merken) maar ik begin het steeds leuker te vinden om gewoon vieze vingers te krijgen van de inkt en niet meer binnen de lijntjes te blijven om het zomaar te zeggen. Ook het spelen met de mooie Embossing mallen van Crafter's Companion is iets waar ik steeds meer fun in krijg. Deze keer heb ik een Cut en Embos mal Eternal Elegance gebruikt en deze eerst gekleurd met de Spectrum Noir Sparkle floral garden pennen in geel/oranje. En daarna nog iets meer gekleurd met de Pebeo Gilding wax King Gold. De tekst is de Die'sire Create a card Kinetic Inlay die- Let's Celebrate.... De swirls is gemaakt met de Shabby Chic Filigree Flourish. De bloem is gemaakt met de Quilling flower Gardenia Duo en Textured Stamen
Het papier voor de bloem heb ik eerst gestempeld met goud brilliance dewdrop en de Sheena Douglass Clematis flower stempel van de Little bit sketchy collectie. en daarna nog een beetje King Gold gilding wax over de randjes.

 



Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



Hugs Ria




1 opmerking:

  1. super mooi! Gezellig dat je meedoet bij very nice! Artistic Inspirations Challenge Blog.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria