donderdag 31 mei 2018

Happiness....


Crafter's Companion Stempel Rose Bloom, Butterflies en tekst van de Flutterby Collection, Ingekleurd met de Colourblend potloden en de achtergrond is gemaakt met de Sparkle pennen en Aquamarkers....

Ik heb eerst de achtergrond gemaakt en die laten drogen, Daarna stempel ik de bloemen en vlinders erover heen met Archival inkt. Ik heb ze ingekleurd met de Colourblend potloden. Daarna heb ik de tekst erop gestempeld en de stik rand gemaakt rondom de kaart. Om het af te maken heb ik de kaart alleen gemat op wit karton omdat ik vind dat het voor de rest niets meer nodig heeft.


2 opmerkingen:

  1. So pretty, love the butterflies and the colors are so rich! Thanks for playing our challenge at 4 Crafty Chicks.

    Leanne DT/4CC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this Ria, your stitching is amazing!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria