donderdag 20 juli 2017

Shutter kaart....



Vandaag heb ik deze mooie shutterkaart om te laten zien :) Dit is een nieuwe mal van Crafter's Companion en als je die mallen ziet denk je Jeee die is supergroot hahahahaha want dat is iedereen's reaktie erop... maar het is gewoon een a5 maatje en kan in een normale kleine envelope als hij is opgevouwen en je geen superdikke bloemen hebt gebruikt zoals ik op deze ;)

Ik heb de Centura Pearl white gebruikt voor het gedecoreerde gedeelte en dat bewerkt met Memento Dew Drop inkt. Aan de andere kant heb ik een 3d embossingfolder Country Garden gebruikt die weer bewerkt is met de Memento Dew Drop inkt in dezelfde tinten en ook met de King's Gold Pebeo gilding wax. De tekst is van de Glamour collectie.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....

http://pennyschallenges.blogspot.nl/2017/07/welcome-to-pennys-challenge-338.html
http://wordartwednesday.blogspot.nl/2017/07/challenge-292-293-anything-goes.html
http://craftycreationschallenges.blogspot.nl/2017/07/346-anything-goes.html




4 opmerkingen:

  1. Wonderful! I love the embossing folder panel used. Great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card with an interesting fold! Love the design! Thank you for playing along at Penny's Challenges.
    Mary (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, loving your colour choice.
    Thanks for joining us over at Penny's.
    Jean xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Shutter card..love all the details..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti Aggarwal

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria