zaterdag 29 juli 2017

Bells are ringing....


Gisteren zijn de nieuwe Create a card mallen van Die'sire uitgekomen en dit is de Bells are ringing mal. Echt een super leuke weer waar ik nog lang niet mee uitgespeeld ben, maar voor nu heb ik 2 voorbeeldjes om te laten zien. 
De zwarte is uit zwart karton gestanst en daarna met de Pebeo Gilding Wax zilver bewerkt. In de hartjes van de bloemen heb ik de Snowflake Foils met lijm aangebracht. Eventjes een rot klusje maar wel heel leuk uiteindelijk. De teksten zijn ook gedaan met de Transfer Foils en Foils van Crafter's Companion.


De 2de is uit wit karton gestanst en toen met Memento Dewdrops bewerkt en Stickles. Soms hoeft het allemaal niet zo ingewikkeld te zijn voor mij....

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....




2 opmerkingen:

  1. Both great cards but that red behind the die is just so vibrant and striking making it my favourite of the two x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 344 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for August - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria