dinsdag 11 juli 2017

3d Embossing folder Country Garden van Crafter's Companion....


Ik ben vandaag aan het spelen met de 3d Embossingfolders van Crafter's Companion ;) Ik kan je helaas niet alles laten zien want sommige zijn splinternieuw en moeten nog gereleased worden.... Maar kan je wel vertellen LUSHHHH en als je de eerste serie al leuk vondt dan valt de volgende ook goed in de smaak :)

Ik heb dus eerst de Country Garden embossing folder gebruikt met de Gemini machine. Je gebruikt voor de 3d Folders alleen 1 dikke doorzichtige plaat en de dunne ondoorzichtige plaat. Anders past het niet door je machine :) 

Daarna heb ik met mijn super oude Cats eye inkjes en stempelsponsjes de kleuren aangebracht eerst een bordeaux rode inkt, toen de paarse inkt en als laatste de turquoise inkt. Daarna ben ik nog eens met de bordeaux rode inkt over bepaalde stukjes heen gegaan om ze wat meer eruit te laten springen.

Om het allemaal nog wat leuker te maken heb ik met de Clear Sparkle pen de embossing wat opgepimpt. Maar dat is zo moeilijk om goed op de foto te pakken te krijgen dat ik er een korte video van heb gemaakt.



Nou hoop dat jullie het een beetje konden zien...

Nu is het tijd om er verder iets mee te maken, of ga ik toch maar verder met het kliederen met de inkjes want het is toch wel super ontspannend ;) niets moet en alles mag hahahhaha



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria