zaterdag 18 februari 2017

Hoera, gefeliciteerd....


Aangezien ik nu een translate button heb op mijn blog, ga ik maar is proberen om in het Nederlands te blijven schrijven hahahahaha om de 1 of andere vreemde reden is het makkelijker voor mij om in het engels te schrijven.... misschien iets uit een vorig leven LOL hahahaha

Nou voor vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met allemaal mooie mallen van Crafter's Companion. 
English Country Garden- Arch Edge
Beautifull butterflies
Flowers for all occasions
Only words essentials in Nederlands...

De stempel is van Hanglar Stanglar en is al ontzettend oud maar vind ze nog steeds geweldig :) heb er toendertijd echt veel te veel voor betaald op een verkoop site, maar dat kwam ook omdat ze niet zo makkelijk te verkrijgen waren hier in Nederland. 
De stempel is gekleurd met de Spectrum Noir markers en Colourblend potloden...

Ik wil meedoen aan de volgende challenges....