dinsdag 30 juli 2019

Happy Cascading Alphabet dies...


Ik heb vandaag deze kaart (kaartalbum) om te laten zien. Hij ziet eruit alsof het een album is met de spiraalband aan de bovenant, aan de binnenkant zitten nog 2 vellen met vellum waar je allerlei wensen of kleine foto's op kan plakken.

Ik heb het papier gekleurd met de Spectrum Noir SparklePens en Glycerine. De embossing folder die ik heb gebruikt is de Crafter's Companion 3D Ornate Lace folder. Deze is ook nog gekleurd met de Pebeo zilver gilding wax. Dit is de Gemini Cascading Down alphabet.
 Op de achtergrond heb ik nog allerlei swirls gestempeld met de Spectrum Noir Midas zilver stempelpad. Ik heb de buitenrand van de Happy letters een beetje gekleurd met witte teken inkt.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...



hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Lovely project, Ria! The embossing looks amazing!
    Thank you for joining us this month at We Love 2 Create With Polkadoodles! Jane (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous! Thank you for joining us over at Crafty Creations for this fortnights challenge.
    Hugs
    Linda
    Crafty Creations DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria