zaterdag 27 juli 2019

Catch the bug kleuren challenge....

Vandaag is er weer een gewone challenge bij Catch the bug en tevens de laatste challenge die ik met hun mee doe als Guest Designer. Ik heb echt een super tijd gehad bij het DT maar ik heb het de komende tijd zo druk dat ik niet denk dat ik dit er bij kan doen voor vast. Maar bedankt Jodie en Tammy dat ik deze maanden met jullie heb mogen meedoen. 
 Deze keer is het een kleuren thema. waar ik zo dichtbij mogelijk ben gebleven. Maar deze combinatie is niet echt mijn favoriet.
Ik heb de Floral 2 stempel gebruikt en deze gekleurd met de Spectrum Noir Illustrator markers.  De tekst is van Crafter's Companion.


Ik wil graag meedoen met de volgende challeges...


hugs Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria