woensdag 24 juli 2019

Dreams....

Vandaag heb ik een kleine kleur video gemaakt voor het Oddball blog. Ik laat zien hoe ik dit stempeltje Cute fairy with Antenna's inkleur met de Spectrum Noir Aquablend potloden. Het is niet al te uitgebreidt maar laat precies genoeg zien om het zelf ook te kunnen proberen. Je zal zien dat ik het misschien niet doet zoals de meeste maarja iedereen heeft zijn eigen manier denk ik dan maar. De tekst mal is van de Sara's Signature Enchanted Forest collectie en de cirkels zijn de Gemini stitched edge circles...




Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...




2 opmerkingen:

  1. Love this image and the color combination that you selected is especially lovely. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at ATSM, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria