dinsdag 21 november 2017

Merry Christmas.....



Nou het weer ziet er vandaag niet veel beter uit dan gisteren.... Dus ga ik maar lekker verder met kaartjes maken... Vandaag wil ik dit kaartje laten zien waar ik van de week aan ben begonnen. Ik heb een lege cornflakes doos gebruikt om de sneeuwbol en de tekst uit te stansen (mixed media mal Snow Globe base DS-MMX-SGB)  Daarna heb ik de sneeuwbol in de embossing inkt geduwd en er toen Frantage embossing poeder overheen gedaan en verhit met de embossing tool... De tekst heb ik alleen met inkt en stickles bewerkt. Voor de binnenkant van de bal heb ik de gratis embossing folder gebruikt die bij de Crafter's Inspirations nr 16 zit.  Het elfje is er eentje van Lacy Sunshine een oude dt waar ik jaren geleden in heb gezeten. 
Maar ik heb nog zoveel uitgeprinte stempeltjes dat ik die ook maar is moet gaan gebruiken. Zo zonde om het weg te gooien of om maar te laten liggen in de kast toch.... Uitgeprint op Neenah Desert Storm kraft papier en gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden en Metallic potloden. Met op de vleugels een beetje Clear Sparkle pen.  Witte fluff op het elfje is gedaan met crushed velvet flock van Doodlebug Design.... Witte stipels met een molotow marker.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges......



hugss Ria




3 opmerkingen:

  1. Wow, you really have an eye for details! Lovely card! Thank you for sharing your creation with us at Cards und More! Have a great day and happy crafting, Maike ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card! Truly beautiful!! Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
    Neva DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een heel gezellig kaartje van gemaakt. Mooie details.
    Super leuk dat meedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT Cards und More)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria