donderdag 2 november 2017

Live Dream Love....


Voor vandaag heb ik dit kaartje gepland staan gemaakt met de Sara's Signature Flutterby Collectie van Crafter's Companion. Ik was helemaal in de wolken toen ik deze collectie zag want ik ben gek op vlinders en zeker op de grote vlinder stempel met bijpassende mal. Ik heb de vlinder gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden en Clear Sparkle pen. 
Hieronder de materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....




hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Had fun visiting your place today. Inky hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful coloring of your butterfly. I love that you cut out the butterfly separate- it looks like a butterfly landed on your card. So pretty! Thank you for sharing with us over at Little Miss Muffet Stamps! We hope to see you play again!
    Katya Bess - DT for Little Miss Muffet Stamps
    http://kattyxotica.blogspot.com/ Personal blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely card, Ria! Love the butterfly. Thanks for joining us at ATSM.
    x Asha

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria