maandag 8 mei 2017

Proficiat....


Vandaag een kaartje met de mooie Aurora Wheel randmal van Crafter's Companion...
Ik heb ook de tekst uit de Only Words Essentials collectie gebruikt en de Rose Garden embossingfolder uit de Shabby Chic collectie. Ik heb de geembosde rozen gekleurd met de Spectrum Noir metallic potloden. De Aurora wheel heb ik gekleurd door een beetje kleurpoeder door de zilver Pebeo Gilding wax te mengen.


Ik wil meedoen met de volgende challenges....
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/2017/05/challenge-158.html
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/2017/05/challenge-116-anything-goes-option.html
http://stampsfun-creativity.blogspot.nl/2017/05/301.html mijn favoriet is lint.



5 opmerkingen:

  1. Gorgeous card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful Ria! The colors are so elegant. Thank you for joining us at Scrapbook Stamp Society. We would love to see you again!
    xx Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! Thanks for joining us over here at Scrapbook Stamp Society.
    Good Luck!
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart Ria

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria