donderdag 4 mei 2017

Keep calm and go for it....


Ik was vanmorgen weer is supervroeg uit bed door een barstende hoofdpijn :( je gaat naarbed om te ontsnappen aan de pijntjes (fibro-Artrose-Tietze etc) en dan moet je daarna weer uit je bed ontsnappen :) blijft zo raar...... maar gelukkig gaat het nu redelijk in ieder geval geen hoofdpijn!!!! ;)
Dus heb ik supervroeg deze stempel Pink Ribbon Mae van Some Odd Girl gekleurd en er maar een kaartje meegemaakt... 
Ik heb de mooie Doily Lattice gebruikt van Crafter's Companion en gekleurd met de Spectrum noir markers en Illustrators....


Ik wil meedoen met de volgende challenges....
http://asyoulikeitchallenge.blogspot.nl/2017/05/favourite-die-and-why.html mijn favoriet is de Doily Lattice mal van Crafter's Companion Ik ben gek op hekwerkjes in mallen dat vind ik echt super mooi....


2 opmerkingen:

  1. Gorgeous easel card, beautifully done, love the colours chosen and image is adorable. Thanks for entering Creative Knockouts.
    Denise DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Ria. Mooie kleuren en die stans is inderdaad heel erg mooi. Leuk dat je meedoet met As You Like It. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria