woensdag 29 maart 2017

Think Happy Be Happy.....


Voor vandaag heb ik dit leuke kaartje klaar staan met Shy Fairy van Some Odd Girl die ik heb gekleurd met Spectrum Noir Markers van de Vintage box en de huidskleur/haar is gedaan met Illustrator markers.... en de huidskleur beetje bijgewerkt met de colourblend potloden.

en moet zeggen ik ben verkocht hoor geef mij maar een hele collectie Illustrators hahahahahahha Ik hou wel van de pen punt en als extraatje zit er een penseel punt op ook.... dus best of both worlds hahahaha nu gebruik ik meestal de pen punt markers het meeste, want zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Zal wel komen omdat ik geleerd heb te kleuren met penpunten :)  

De tekst is een rubb on van de Action... De vlinders zijn van de Beautifull Butterflies set en de frame is van de mooie nieuwe Shabby Chic set Antique Frames van Crafter's Companion.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....




3 opmerkingen:

  1. What a darling card and amazing coloring! So glad you linked up to our 400th Cupcake Inspiration Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a delightful card! Thanks so much for joining Cupcake Inspirations for our 400th Challenge!
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a pretty card!! Thank you for joining us for our #400th challenge celebration!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria