dinsdag 7 maart 2017

Picasso week 2


Vandaag een kaartje voor de Ching Chou Kuik FB groep want we gaan onze 2de week in met Picasso als inspiratie.... Deze keer heb ik mijn inspiratie uit zijn donkere periode gehaald en er toch een beetje kleur aan toegevoegd en wel een kleur die ik niet vaak gebruik... Oranje....
De stempel heet Monarch en komt uit deze set...
Ingekleurd met de Spectrum Noir markers en bijgewerkt met de Colourblend potloden...
De mallen zijn van Crafter's Companion:
Flowers for all occasions , Only words essentials en Floral Vine Edge van de English Country Garden collection...


Ik wil graag meedoen aan de volgende challenges....




2 opmerkingen:

  1. Beautiful, Ria! Love the colours you've chosen!
    Thank you for joining us at Crafty Sentiments! Jane (GDT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute card with pretty colors! Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
    Neva DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria