donderdag 21 februari 2019

Vive la France...


De Sara's Signature Parisian collectie is zo mooi en er zitten zoveel verschillende mallen, stempels etc in dat je hiermee zoveel kan combineren. De kaart van vandaag heb ik gemaakt met de De stempel Provencal Peony gestempeld met de SN watermark inkpad en Goud Embossing poeder. Daarna alles gekleurd met de SN midas Blush en Goud inktpads met de inkt tool. Alles met een tissue even flink opgewreven zodat het vettige er een beetje af is en toen met de SN Aquamarkers en waterbrush de stempel ingekleurd. Toen de Vive La France mal uit gestanst. Het stoeltje en de tafel uit Bruin metallic karton en het theekopje uit goud karton alle van Crafter's Companion. De dame heb ik uit Sheena's Stamping card gesneden en haar huid en haar gekleurd met de SN Colourblend potloden. Daarna heb ik haar nog een keer uitgesneden maar deze keer uit een groen vel uit de Parisian paperpad en de de kleding/hoed/schoenen uitgeknipt en deze op de vorige dame geplakt zodat de mooi is gepaperpieced.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria