maandag 4 februari 2019

I'm so crafty I sweat glitter.....



Deze stempel is echt mij op het lijf geschreven ;) hahahahaaha het is 1 van de nieuwe Quirky Sentiment stamps van Crafter's Companion.  Hij is zooo leuk hahahahaaha snap eigenlijk alleen nog niet waarom ik hem niet in het paars heb gemaakt hahahaha...
Ik heb de achtergronden gemaakt met de Spectrum Noir Harmony inkt pads ( Honey Pot, Chinese Red, Bordeaux) en de inkt tool. Spetters gemaakt met de waterbrush en met de clear overlay Sparkle Pen van Spectrum Noir.  Op de hoeken van de achtergrond heb ik 1 van de stempels gebruikt die bij de Crafter's Inspiration nr 21 zitten. Erg mooi stempelsetje dat je erbij krijgt naast een woordmal en een stencil van Imagination Crafts. Dus echt waar voor je geld. Oh en dan niet te vergeten de dvd die erbij zit die vol staat met digitale papieren etc.  De snijmal vorm die ik heb gebruikt is van Spellbinders een oudje maar top favo bij mij nog steeds... Kaartje afgemaakt met een stikrandje en een mooie zwarte strik.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

https://www.simonsaysstampblog.com/mondaychallenge/?p=15510 My red turned out more Orange but the corners are still red ;)


hugs Ria


6 opmerkingen:

  1. wow!! This is so lovely, thank you for sharing with us over here at Get Creative Challenges and best of luck with your entry.
    Ine (DT) http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your colors and sewing are so pretty on your card. Just love the splatter effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your fabulous card! The colors are so beautiful. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow this is so amazing! I love the colours and the background! Very nice done!

    Thanks for playing along with our Whoopsi Daisy Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *GDT* Whoopsi Daisy Challenge Blog
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful project !! It's great to have you with us here at Incy Wincy Design, I hope to see you again at our next challenge !!
    Hugs !!
    Claudia Martins - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card I love everything about it. Thank you for joining in over at http://cutedaisymay.blogspot.com/
    Huga
    Denise DT xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria