donderdag 14 februari 2019

Stand Tall....


Vandaag heb ik een best wel simpel kaartje voor jullie om te laten zien. Gemaakt met de Crafter's Companion Stand Tall Quirky sentiment stempel. Echt een super leuke serie met allemaal opbeurende en grappige teksten. Ik heb de achtergrond met de Spectrum Noir Sparkle pennen en glycerine gemaakt. Een slinger steekrandje en wat pailletjes en de kaart was klaar. Echt heel makkelijk en lekker snel klaar als je niet net zo gek als ik ben op die stikrandjes :) hahahaha

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


Hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Oh how I love flamingoes! This card is super! Send it to me! I am your newest follower! Thank you for joining us this week at the Crafty Creations Challenges. Follow me at http://afourthlife.blogspot.com Thanks! kReN@afourthlife

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria