woensdag 24 juli 2019

With love....

Vandaag een kaartje wat ik zelf heel erg mooi vindt geworden. Ik heb de Crafter's Companion 3D embossing folder Country Garden gebruikt en gekleurd met de Pebeo Gilding Wax zilver en king gold. De bloem heb ik gemaakt met de Layered Peony van de Peony collectie en deze eerst gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en daarna de randjes nog wat bewerkt met de Pebeo King gold wax. In het midden zit een kant en klare bloem, want kon mijn bloemdraadjes nergens vinden om er zelf 1 te maken hahahaha De With Love die kwam bij 1 van de Crafter's Inspirations van verleden jaar. 



Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...


hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Prachtig wat een luxueuze uitstraling heeft deze kaart Ria :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just love the pewter background!
    Thank you for joining Creative Moments.
    💝 from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria