zondag 5 mei 2019

Share a little Sunshine...


Ik heb vandaag dit kaartje om te laten zien. Mede doordat ik een standaard voor mijn telefoon heb gekocht zodat ik er video's mee kan maken. Dus in de video kan je zien hoe ik de stempel Crocus collection van Crafter's Companion inkleur met de Spectrum Noir Aquablend potloden.Ik ben nog cameraschuw dus geen geblabber van mij er tussendoor hahahahah misschien dat dat ooit nog wel is komt....



De tekst is van een CC Holly Hobbie stempelset gestempeld met de Finesse alcohol proof op Vellum. Ik vind het paarse matt metallic echt super mooi van Crafter's Companion het is zoo mooi van kleur. Tja het is paars he hahhaah dan zit je nooit fout hier in The Purplelicious Kingdom....


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. The purple metallic is a perfect backdrop for your beautiful flowers.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps Challenge. Doni (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige bloemenkaart Ria en wat leuk om zo zelf je filmpje op te nemen. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card!! I am loving the purple too. This past year I have been using purples in quite a few things. tfs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful work. Thank you for joing us over on the Simply Create Too Blog. Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria