donderdag 18 april 2019

Hello....


Vandaag heb ik een kaartje voor jullie dat ik heb gemaakt voor de CRAFTS challenge. ik heb daar een GDT spot gewonnen een poosje terug en vandaag is het dan mijn beurt om mee te spelen met de DT. Het is deze keer een recept van 1 image, 2 ribbons en 3 designer papieren.
De stempel is Butterfly 3 van Trymgym en gekleurd met de Spectrum Noir Alcohol markers, Sparkle clear overlay pen en de Colourblend potloden voor de achtergrond. Het papier is van de Vintage Tea Party en de tekst mal is uit de Peony collectie. De mooie cirkels zijn van de Gemini Stitched Edges circles set. Alle andere papieren heb ik een stikrandje gegeven.


Ik wil graag meespelen met de volgende challenges...

hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Oh wow! This is absolutely beautiful! I love the colour combo and wonderful design! Thanks for sharing this with us at Penny's.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at If you give a Crafter a Cookie, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card!! Thanks so much for participating in our IF YOU GIVE A CRAFTER A COOKIE... challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria