vrijdag 28 september 2018

Sparkling tree....


Toen ik de Gemini Create a card Sparkling Tree mal zag wist ik meteen die wil ik hebben :) en toen die kwam zat ik ernaar te kijken en dacht wat wilde ik nu ookal weer doen ermee hahahahahaha uiteindelijk heb ik hem ingekleurd met de Spectrum Noir Metallic markers en de Imaginations Crafts Alchemy wax. Aan de binnenkant heb ik het mooie Winter Wonderland papier gebruikt van De Sara Signature collectie. Ook een paar kleine details uitgeknipt en deze op de voorkant op het zwarte karton geplakt...

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....


hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Beautiful tree die-Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card Ria and thank you for joining us at Winter Wonderland and hope you will join us again, Carol S. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so pretty. I love the tree and the colours used.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria