maandag 20 augustus 2018

Gemini Create a Card – Yuletide Adornments



Zo ik kan eindelijk dit kaartje laten zien... Mijn schoonmoeder is 86 geworden en maakt nog steeds graag kerstkaarten dus dacht ik dat het wel leuk zou zijn om haar wat mooie nieuwe Gemini Create a Card mallen te geven en Metallic markers en Alcohol markers. Dus zo gezegd zo gedaan... alleen kwam toen van Oh jee die ziet misschien niet hoe ze dat moet doen... dus maar voorbeeldjes gemaakt met de mallen voor haar zodat ze gelijk goed kan zien hoe ze het moet doen....
Voor de eerste kaart heb ik de Yuletide Adornments gebruikt, Winter Wonderland paperpad, Spectrum Noir metallic markers en Aquamarkers, Sparkle pennen....

En dit is het tweede kaartje dat ik voor haar heb gemaakt met de Snowdrift mal wederom gekleurd met de Spectrum Noir metallic markers en Imagination Crafts Wax. Ook de Winter Wonderland paperpad weer gebruikt.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.... Al moet ik wel opmerken dat je het allemaal voor niks lijkt te doen tegenwoordig want er worden geen opmerkingen geplaats. Erg jammer!!!!



hugs Ria

6 opmerkingen:

  1. Beautiful design, the die cuts are stunning! Thank you for joining us at Christmas at Sweet Stampin'
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful cards
    Thanks for joining us at CRAFT.
    Hugs Sheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two beautiful die cut card fronts. These are fab! Thank you for joining the CRAFT challenge this time.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very elegant card. Thank you for joining in the Anything Christmas with an optional twist of No Stamp or Digital Image.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful cards! The cuts are so detailed and pretty. Thanks so much for playing along with us at CRAFT Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely! Very many thanks for sharing at Christmas at Sweet Stampin and good luck with the challenge. Judy x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria