dinsdag 10 april 2018

Wishing you...


Het is altijd zo'n verrassing met wat er in mijn dt pakketje gaat zitten! En deze keer bofte ik met een mooie bloemen serie van Crafter's Companion designed by Ruth Norman.
Ik heb voor dit kaartje de Sunshines and Smiles stempelset gebruikt. Gestempeld met de Archival Ink Jet black op CC Watercoloring papier.
Om te kleuren heb ik de Spectrum Noir Aquablend potloden en de Aquamarkers gebruikt. Met de Clear Overlay Sparkle pen heb ik wat glitteraccentjes aangebracht.
Voor de rest het lekker simpel gehouden met alleen een Stitch randje rondom.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

hugs Ria





4 opmerkingen:

  1. Lovely card and a very nice case on the challenge card. Thank you for joining us at City Crafter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card!!!
    Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog.
    Ana Isabel DT Coordinator.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful, colorful card! So glad to have found you through the City Crafter Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at City Crafter, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria