donderdag 7 december 2017

Merry Christmas....



Voor vandaag heb ik dit kaartje in de rij staan. Het is gemaakt met de Crafter's Companion Perfect Poinsettia stempelset. (CC-ST-POIN) gestempeld met Versamark watermark inkt en Mboss wit embossingpoeder op Crafter's Companion mat zwart karton. En ik heb ze ingekleurd met de Spectrum Noir Metallic potloden...
Ik heb het mooie paarse matte spiegel karton gebruikt van de Flutterby collectie... en de Black & Gold Regal Swirls embossing folder gebruikt.


Ik wil meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at Creative Knockouts, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The white embossing makes for a great outline. The purple tones are so pretty.

    Thank you for joining us at Li'l Patch of Crafty Friends for our challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria