woensdag 16 augustus 2017

Merry Christmas....


Vandaag een leuk kaartje gemaakt met allerlei verschillende materialen :) Ik heb printable Vellum gebruikt en daar het sneeuwsterren patroontje op geprint met de inktjet printer. Bij Crafter's Inspiration magazine nr 15 zit een CD waar dit patroontje van de sneeuwsterren is te vinden en bij dit magazine krijg je ook dit A5 3D embossingfolder wat ik ook heb gebruikt met het Vellum en daarna heb ik het gekleurd met Dew Drop inkt en het zilver is gedaan met de Pebeo Zilver Gilding wax. Voor het middelpunt heb ik een wit rond karton met daarop  een Rondje uit het geprinte vellum en daar heb ik weer met de Foils Transfers en het Electric Blue folie het motiefje erop aangebracht. Ook de tekst is gedaan met de electric blue folie en transfers.... Als laatste een leuk strikje erop en klaar is de kaart....

ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


3 opmerkingen:

  1. Beautiful holiday card...really love how you used these fabulous colors. Thank you so much for playing along with us at ATSM!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful Christmas card thank you for sharing it with us at Penny's Paper Crafty Challenge Blog
    Anne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wooow Lovely Christmas card
    love all element on your card
    many thanks for playing along with us at ATSM
    hugs
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria