donderdag 10 januari 2019

Make Today Amazing....


Ik heb een paar daagjes vrij genomen van het blogposten, want moet het 1 en ander afmaken voor komende projecten en daar even alle energie insteken.
Maar vandaag weer een kaartje gemaakt met de mooie spulletjes van Crafter's Companion NL
Ik vind het zo'n eer om in hun design team te zitten, want ik ben al zolang fan van Crafter's Companion en Spectrum Noir, dus een droom die uitkomt.
Maar terug naar mijn kaartje. 
Ik heb de stempels Wild & Free, Tropical Florals gestempeld met de Spectrum Noir Finesse Rustic Brown op Sheena Douglass white stamping card. De achtergrond heb ik gemaakt met yupo papier en de Spectrum Noir alcohol markers. In de balk bovenaan kan je terug vinden hoe ik dit doe.  De stempels heb ik gekleurd met de Spectrum Noir Colourblend potloden. Ik heb ook de mooie Cut en Embos folder Lyon Frame gebruikt en deze gekleurd met de Spectrum Noir Harmony inktpads, inkttool en Craftmat.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges.....



Hugs Ria

8 opmerkingen:

  1. wow super!! Gezellig dat je meedoet bij Penny's.
    groetjes ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik nog een keer. Ook leuk je kaart te zien bij Creative Knockouts......succes ook daar :)
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful and incredible stitching!

    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!

    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet card, Thanks for joining the challenge at Penny's Paper Crafty Challenges and we hope you'll join us again soon! Donna - DT Member

    (Admin for the new challenge blog at Paper Funday Challenges - A monthly challenge for all things Paper!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So pretty, love all the layers. Thanks for playing in the Creative Knockout Challenge and I wish you the best of luck. Come back again.
    Dawn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your card, especially the texture and all the fussy-cutting is amazing. Thanks for joining us at Penny's this week. DT Kathy [myasperations.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria