donderdag 3 januari 2019

Happy birthday....

Zo ik ga goed beginnen dit nieuwe jaar 2019 met mijn eerste kaartje voor de Crafter's Companion NL dt. Mooi in paarse kleuren , wat perfect is voor rust en creativiteit. hahahahaha alsof ik last heb van geen creativiteit....
Nou ja laat ik maar beginnen met het kaartje. De achtergrond heb ik gemaakt met de Yupo Papier en de Spectrum Noir Alcohol markers en 96% gedenatureerde alcohol van de Etos en mijn airbrush. (je kan een Stap voor stap zien boven in de balk) Daarna heb ik de rand erom heen gemaakt met een priknaald en prikkussen en de steekjes gemaakt met naald en draad. Ik heb de tekst gemaakt met de Nieuwe Gemini Foil Press en de Gemini snij/embos machine met de a4 adapter plaat. De folie kleur is Silver Shimmer en erg mooi.... Tekst is 1 van de malletjes die bij de Foil Press zit.

Daarna heb ik de stempel Life is Beautifull geloof ik 6 keer gestempeld op Clair Fontaine DCP 190 grams met de Spectrum Noir Finesse alcohol proof dye inktpad in het zwart. En de bloemen gekleurd met de Spectrum Noir alcohol markers. En daarna nog even met de Spectrum Noir Clear Overlay Sparkle pen. Ik heb de bloem 3d gemaakt en deze gestapeld met het Crafter's Companion Foam Sheet 1 mm. Dit kan je zelf in kleinere stukjes knippen en is ideaal hiervoor. Daarna heb ik de bloem opgeplakt en het totaal op de paarse glitterkarton geplakt met de Crafter's Companion Red Liner tape. dit is echt superfijne tape en zo sterk. Daarna is het geheel op een witte basis kaart geplakt en heb ik die op maat gesneden. Omdat het toch nog een beetje kaal was heb ik er toen met de Spectrum Noir Artliner 01 nog een nep steekrandje omheen getekend.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....

http://cardz4galz.blogspot.com/2019/01/challenge-87-new-year-new-stash.html new stash is the Gemini Foil Press machine sooo happy with it....



hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Lovely card, thanks for sharing it with us at Crafting with an Attitude Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ria, this is GORGEOUS! I love the background and that flower is the most beautiful color ever! Thanks so much for joining us over at As You Like It Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria