zondag 25 november 2018

Sparkle


Ik heb vanmiddag lekker relaxed dit kaartje zitten maken. Ik had de alcohol achtergrond al eerder deze week gemaakt en de kleur is zooo mooi dat ik er erg graag mee wilde spelen. Dus een leuke sketch gevonden en aan de gang ermee.
Ik heb de basis kaart geembossed met de 3D Sparkling Snowflake folder van Crafter's Companion en deze met de Imagination Crafts Wax dark orchid gekleurd. En daarna de sketch gevolgd. De tekst en de sneeuwvlok komen van de Gemini Elements set Sparkling Snowflakes1GEM-MD-ELE-SS1

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...




hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Beautiful for the holidays! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card! I love the sparkle and shimmer! Love the colours and that silver snowflake! So pretty! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is wonderful.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely work. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria