vrijdag 30 november 2018

Happy Birthday....



Ik kan het echt niet helpen hoor maar ik vind de Sara's Signature Enchanted Forest zoo geweldig dat ik er mee blijf spelen. Gelukkig staat er niks anders op het programma dat moet gebeuren dus wat dat betreft heb ik geluk. Anders had ik echt een probleem hahahaha Dus voor vandaag nog maar een Magisch kaartje en deze keer weer is een schudkaartje. Ik heb hiervoor de mooie Mythical Creature mal gebruikt alleen dan deze keer niet de mooie eenhoorn maar de outlines om er zo een schudkaartje van te maken.
De tekst heb ik met het Embossing poeder uit deze collectie gemaakt. De achtergrond is gemaakt met de Spectrum Noir Alcohol markers en mijn airbrush en Gedenatureerde alcohol 96%.A schud materiaal heb ik pailletjes,glitters en de Imagination Crafts Cracked Ice gebruikt. Glitter karton is ook van de Enchanted Forest collectie.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Oh how beautiful! I love the colours you chose to use, and the design is fantastic! Thanks so much for sharing this with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, thankyou for sharing it with us at CraftyCatz this week and good luck in the challenge.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love a good shaker card and love the unicorn...great combo! Thanks for joining Southern Girls Challenge. Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria