woensdag 28 februari 2018

Bullet Journaal pagina....


Helaas zal ik om gezondheids redenen een dagboek bij moeten gaan houden :( maarja niemand die mij dan zegt dat ik het niet een leuke ervaring van mag maken toch ;) 
Dus dit is 1 van mijn pagina's in mijn bullet journal. Dit is de niet ingevulde versie want wat ik erin schrijft gaat alleen mijzelf aan ;) hahahaha
Ik heb de supermooie Sara Signature Flutterby Collectie stempels ervoor gebruikt en de Neenah Desert Storm kraft karton gebruikt voor de vlinders....
Ik heb alles ingekleurd met de Spectrum Noir Alcohol markers en witte Molotow marker voor al de stippels. Je kan de Clear Sparkle pen helaas niet zien op de foto...

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....




hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Lovely page.Thank you for sharing it with us at Crafty Creations. Ciao, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such wonderful pages you have here. So blessed you joined our Challenge at Word Art Wednesday and hope you join us again in our current Challenge. Leaving you with the inspiration of God's Word in Psalm 31:24 which says, "Be strong and take heart, all you hope in the Lord." So sorry for my late comment, just been so busy!

    JO ANN
    https://jatterburycreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria