donderdag 6 december 2018

Merry Christmas....

Ik heb vandaag aan een kaartje gewerkt met wat oudere mallen van Crafter's Companion en de Spectrum Noir Sparkle pennen. Het papier is Sheena Douglass White stamping card.
Ook gebruikt: Spectrum Noir Craftmat en de SN inkt tool.
Ik heb de SN sparklepennen geblend met de Rozen Glycerine. Je doet een beetje op je craftmat en dan met de inkt tool en sponsje zet je het op je papier met een vloeiende draaiende beweging. 

Ook de 2de kleur zet je er zo op.


En als laatste de Night Sky erover heen. Je hoeft de onderkant van de kaart niet te doen want daar komt toch karton overheen maar ik had te veel op mijn craftmat gedaan dus zo maar opgemaakt.
Daarna met de Waterbrush de spetters gemaakt en kort erna opgedept met een tissue.

Ik heb nog een berg oudere malletjes van Crafter's Companion en het is toch altijd zonde hoe die in het vergeet hoekje terecht komen. Want ze zijn echt nog steeds super leuk om te gebruiken. De heuveltjes zijn van de Sara's Signature Contemporary Christmas collectie- Scenic Borders.

Ik heb ze uit 3 verschillende witte papier soorten uitgestanst, 1 is de Witte Glitter papier, 2 is de Centura Pearl white en de 3de is van de Sara's Signature Winter Wonderland collectie uit de luxery card pack. alles uitgestanst met de Gemini Go.


Ik had nog een restje papier dat ik in dezelfde tinten als de achtergrond had meegekleurd en daar heb ik de tekst uit gestanst.  Deze is van de Sara's Signature Cute christmas collectie - Festive Phrases.

En dit is dan het kaartje als het helemaal af is.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges...



Hugs Ria

2 opmerkingen:

  1. Hi this is a gorgeous Christmas card. Thank you for joining us at Moving Along with the Times Challenge Blog The theme is Anything Christmas. Hugs Jackie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful, a lovely scene, thanks for joining us at MAWTT, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria