zondag 28 oktober 2018

Happiness is like a butterfly...


Ik heb verleden week yupo papier gekocht op de paperpassion beurs want ik wilde wel eens spelen met mijn alcohol inkies. Ik heb bergen copics navullingen (die ik toch anders niet gebruik want kleur liefste met de Speccies) en ik heb een berg Adirondack inkies nog van toen ik sieraden maakte van klei toen gebruikte ik de inkies met de polymeer klei om Mokume Gane te maken.... De inkies zijn het enigste wat ik heb bewaard uit die tijd en nu blijken ze toch handig te zijn om te hebben....

Dus ben gaan spelen met de ink op het Yupo papier en toen het droog was heb ik over het yupopapier de mooie Snowflake Folie van Crafter's Companion op de opgedroogde inkt gewreven en dan blijft er hier en daar een beetje folie achter wat dus voor een hele mooie glinstering geeft. Erg leuk om te proberen.
Daarna ben ik gaan kijken wat voor challenges er waren, want had geen idee wat ik er mee moest maken. 
En toen kwam ik uit bij een Sketch en dacht oh das leuk met de Butterfly Patchwork mallen en de tekst is van de Sara's Flutterby collectie gestempeld met de Spectrum Noir Finesse inkt Rustic brown....

Ik wil meedoen met de volgende challenges....

Hugs Ria

5 opmerkingen:

  1. Pretty! Love the technique. Thank you for joining the Paper Craft Crew this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty CAS card! love those butterflies! Thanks for playing along with us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely CAS card with these die cut butterflies ! Beautiful technique and gorgeous seasonal colours ! Thanks so much for sharing and for playing along at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous deep colours and I love the open areas of those pretty die cuts. For future challenges, please can you link up to your post rather than your whole blog as I had to scroll to find the card. Thank you :)
    Thanks so much for sharing with us at Less is More, Anita x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fabulous card design. Love how you played with the alcohol inks and the die cuts. The sentiment is amazing. Nice take on the challenge. Thank you for playing along with us at AAACards. Happy crafting. Hugs - Bharati

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria