dinsdag 13 maart 2018

Gefeliciteerd....


Ik heb een Ultimate Crafter's Companion Pro gekregen en jeetje wat een fijn ding om doosjes mee te maken. Ja dat is tot nu toe het enigste wat ik heb gemaakt ermee ;) maar je kan er zoveel meer mee o.a. embossen, envelopes maken etc. Dus ben benieuwd wat ik er nog meer mee ga doen maar voor nu is het doosjes maken hahahaha. Altijd handig als snel kadootje om wat lekkers of geld in te stoppen.

Voor de top heb ik de nieuwe Die'sire Elegant Trellis randmallen set gebruikt. Je moet dan alle malletjes zelf op de goede manier plaatsen om je design te krijgen maar je kan er dan dus ook wel heel veel verschillende toppers mee maken. Ik heb wit linnen karton gebruikt en daar met de Spectrum Noir Aquamarkers en waterbrushes wat kleur op aangebracht. Een lintje erom heen met een strikje en 1 van de grote vlinders uit de Flutterby collectie gebruikt. Dit is een grote vlinder met bijpassende mal om de vlinder mooi uit te snijden met de Gemini...

De vlinder is gekleurd met de Spectrum Noir Aquamarkers, waterbrush en de Sparkle pennen.
Stippels zijn gedaan met de Nuvo crystal drops.


Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

6 opmerkingen:

  1. Beautiful! Love the colors here. Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! Love the design.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, I love the big butterfly!
    Thanks for sharing your work with us at the Sweet Stampers Challenge.
    Hugs Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow! What an elegant and lovely card! I really like the colors you used and the die-cutting is so intricate and pretty. You have so much dimension and layers and the butterfly is amazingly realistic! Thank you so much for sharing your talents with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mia, this is so pretty, thanks for joining in at Crafty Friends, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just gorgeous - so much detail.

    Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria